Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksLatest imagesSzukajRejestracjaZaloguj

 

 Viseron

Go down 
2 posters
AutorWiadomość
Viseron
Mieszkaniec | Idealny start

Viseron


Imię i Przydomek : Viseron
Rasa : Zwierzołak
Ekwipunek : Bura sakiewka na błyskotki
Liczba postów : 13
Join date : 12/01/2019

Viseron Empty
PisanieTemat: Viseron   Viseron EmptySob Sty 12, 2019 7:20 pm


Viseron

Lepiej wybrać mniejsze zło by położyć kres temu większemu.

Wiek: 26 lat

Płeć: Mężczyzna (albo raczej samiec)

Rasa: Zwierzołak

Rozmiar: Średni (skrzydła dodają mu wzrostu, chociaż sam w sobie mierzy około 3 centymetry)

Grupa: Zamek Zimy

Atut: Łowca

WYGLĄD
Jak na smoka-zwierzołaka nie jest duży. Ba, niektórzy mogliby powiedzieć, że jest za mały by być smokiem. No ale przecież nikt mu nie wmówi że nim nie jest!
Jeśli zaś chodzi o kolory, to przeważa biały oraz szary, chociaż łuski w niektórych miejscach przechodzą w jasny niebieski, tak jak jego oczy. Ciało smoka jest zbudowane z raczej grubych oraz dużych łusek, które na brzuchu oraz łokciach ułożone są na wygląd kolców. Na grzbiecie znajdują się również kolce, rozciągające się nieprzerwanie od karku aż po ogon. Sam ogon Visa nie ma żadnego ciekawego zakończenia, ot jest długi i elastyczny. Łeb gada zdobi para rogów o nieregularnej powierzchni, oraz coś na rodzaj błony. Głowa wygląda na twardą, o klockowatej budowie. Jak na smoka przystało, posiada parę skrzydeł. Mają one białą błonę, a na "czubku" znajdują się zakrzywione kolce. Skrzydła wydają się być za duże jak na jego ciało, ale nie przeszkadza mu to jakoś w lataniu.

CHARAKTER
+ Odważny: Każdy ma jakieś fobie oraz słabości, a prawdziwą odwagą jest walka z nimi! Nie idzie wprawdzie ślepo w każde niebezpieczeństwo, ale też nie pozostawi rodaków w potrzebie.
+ Towarzyski: Lubi poznawać nowe osoby! W końcu zdaje sobie sprawę, że w pojedynkę mało co kto da sobie radę, więc po co zamykać się w sobie i próbować robić wszystko na własną łapę, skoro można zrobić grupę?
- Mściwy: Biada tym, co mu podpadną i nadwyrężą jego zaufanie. Umie bardzo długo chować urazę, by następnie w wbić komuś kolec w plecy w odwecie za dawną kłótnię. A może to nie jego, a kogoś z jego okolicy zraniłeś? To bez znaczenia, tak czy tak cię dopadnie, w najmniej przewidywanym momencie.
- Niecierpliwy: Nie lubi siedzieć w jednym miejscu i czekać, a szczególnie jeśli czeka za długo. Nienawidzi czekać, a szczególnie nie znosi niepunktualnych osób. Tylko marnują czas!
- Plotkarz: Buzia rzadko mu się zamyka, a giętkie ucho wyłapuje jak najwięcej informacji. Nawet tych nieprawdziwych! No ale co zrobić, kiedy ten świat taki dziki? Tyle się dzieje, więc czemu by nie roznieść poznanych informacji wzdłuż i wszerz? Co z tego, że mogą być fałszywe. Liczy się, że są.
= Problemy z zaufaniem: Taki towarzyski, taki odważny, ale o samym sobie za bardzo rozmawiać nie chce. Ciężko mu zaufać innym, nawet znanym sobie osobom, i to jeszcze na tyle, by powierzyć im swoje sekrety? Zainteresowania? W życiu. Jeszcze by tego użyli przeciwko niemu! A może to tylko jego wyobrażenia?

HISTORIA
Narodził się.. albo raczej wykluł... sam nie wie gdzie. Jama była zimna i słabo oświetlona, a pierwszą rzeczą jaką zobaczył były dwa inne jajka. Potłuczone. Rodzeństwo się wykluło i uciekło? Czy w ogóle się nie narodziło? Nie wiedział. Nie rozumiał. Niedaleko były pozostawione kawały jakiegoś mięsa, a że mało co rozumiał.. i miał mało do roboty.. nieumiejętnie, upadając co dwa kroczki, doszedł do niego i zaczął zajadać swój pierwszy posiłek. A że był mały... to mięsa starczyło na parę kolejnych dni. Które upłynęły wolno, w samotności.
Dopiero po tygodniu, coś ruszyło w jego młodym życiu. Jamę znalazła kobieta, krasnolud, która nie spodziewała się znaleźć w niej małego zwierzołaka. Ulitowała się nad maluchem, i wzięła go do swojej chaty, gdzie ten spędził wyjątkowo spokojne dzieciństwo. Wprawdzie krasnolud nie miał jak nauczyć go latać, to młody nauczył się sam, od oglądania okolicznego ptactwa. Opiekunka nauczyła go za to polować (a co za tym idzie, znajomości terenu), czytać oraz nawet pisać (chociaż pismo ma koszmarne), ale samą magię to musiał poznać sam, metodą prób i błędów. No ale w końcu oboje byli podlegli Zimie, więc opanowanie lodu nie było tak koszmarnie trudne.
Nigdy jednak nie interesowało go, co stało się z jego prawdziwymi rodzicami. Uciekli? Coś ich zjadło? Nie miało to już dla niego znaczenia. Miał przecież dobrą opiekunkę, to mu wystarczyło. Ale w końcu nic nie trwa wiecznie, a zwierzęca natura Visa musiała się kiedyś ukazać. Jego bardziej chciwa strona dała się we znaki, chcąc wręcz wymusić na krasnoludzie oddanie mu jej biżuterii. Odmówiła, na co on niestety zareagował wyjątkowo gwałtownie, raniąc kobietę pazurami. Wrzask oraz zapach krwi wyrwały go z transu, a widząc co uczynił... uciekł. Uciekł jak najdalej od chatki. Nie wiedział, co się z nią stało, wiedział tylko że zrobił jej krzywdę. Że będzie lepiej jeśli zamieszka gdzieś sam.
I tak ciągnie się do dziś. Zmienia "zamieszkanie" od nory do groty i w kółko, marząc o jakimś stałym miejscu. Często zastanawia się, jak się jego starej opiekunce powodzi, ale boi się (a może i wstydzi) to niej wrócić. Przecież mu tego nie wybaczy! A przynajmniej to on tak uważa.


Nigdy nie oceniaj wróżki po skrzydłach, zwierzołaka po gatunku, a krasnoludka po wzroście.


Mechanika

Statystyki

■ Szybkość 4

■ Siła 1

■ Wytrzymałość 3

■ Percepcja 5

■ Intelekt 5

Słabości

W smoczym ciele, smoczy chciwiec - Stary, niekiedy przekoloryzowany stereotyp smoka, który niestety do niego pasuje. Mieć dużo, zebrać jeszcze więcej, przechować całe zapasy złota i kryształów, wszystko co błyszczące jest jego! Może i niewygodnie się na tym leży, ale co tam. Zdarzy się, że zaatakuje nieznajomego (a może i znajomego?) w celu odebrania mu błyskotek. Przeciwnik jest większy i silniejszy? Trudno, nikt nie powiedział że powiększanie zapasów będzie łatwe!

Nie-Ognioodporny - Jako stworzenie podlegające zimie. wysokie temperatury zdecydowanie mu szkodzą. Szybciej się męczy, łatwiej doznaje poparzeń pomimo łusek.

Słaba głowa - Podatniejszy na alkohol, środki odurzające, a nawet zaklęcia kładące nacisk na umysł. Łatwiej czytać mu w myślach, a nawet wyszperać wszelkie informacje. A ma ich całkiem sporo.

Mistrz chowania urazy - Podpadnij mu raz, a kiedy znowu się spotkacie lepiej pilnuj karku, bo ten zwierz nie przyjmuje przeprosin. Nawet jeśli to nie on był ofiarą, to i tak znajdziesz na jego czarnej liście. Może i ludzie się zmieniają, ale wybaczać nie wybaczy. I będzie czekać aż się potkniesz. A może nawet sam podstawi ci łapę?



Opis Magii

Forma Magii - Znaki 

Ścieżka Lodu - Obniżanie temperatury, tworzenie kolców, sopli oraz innych ciekawych narzędzi (i strzelanie nimi w przeciwników, bądź tworzenie ich pod ich łapami), zamrażanie wody... Nie jest mu obce! Chociaż chciałby umieć zionąć lodem jak to smoki z legend zionęły ogniem, ale to nie ta bajka.

Druga ścieżka dostępna dopiero po pewnym czasie gry fabularnej, gdzie postać dążyła do opanowania kolejnej ścieżki - zgoda Starszyzny

Trzecia ścieżka dostępna dopiero po długim czasie gry fabularnej, gdzie postać dążyła do opanowania kolejnej ścieżki - zgoda Starszyzny
Wiedza i umiejętności Niemagiczne

Latanie - Pomimo swojej wielkości, potrafi przecież latać. Ma w końcu skrzydła! Jednak lot na dłuższe dystanse mu nie służy, do szybkich lotników też nie należy. Ale latanie dobra rzecz.

Pływak - Może i preferuje lód ponad wodę, ale nikt mu braku umiejętności w pływaniu nie zarzuci. Nawet jeśli jest gadem. Byleby temperatura wody była nie za wysoka. A tak, to jest nawet szybszy w wodzie niż w powietrzu czy na lądzie. Chociaż tak jak inni musi się wynurzyć by zaczerpnąć powietrza, to nurkowanie idzie mu całkiem całkiem.

Dobra pamięć - Wystarczy, że usłyszy jakąś informację raz czy dwa, a nigdy się jej z pamięci nie pozbędzie. Może być nawet zajęty swoimi sprawami, a zapamięta (nawet urywki) jakieś rozmowy która toczyła się niedaleko i go nie dotyczyła. Zawsze wyłapie jakieś ciekawe (bądź nie) informacje.

Znajdowanie drogi - Trudno mu się zgubić, a nawet jak nie ma mapy, to i tak odnajdzie drogę to ważniejszych obiektów, albo i tych trudno dostępnych. Umie określić kierunek po położeniu gwiazd, mchu na drzewie, a nawet samego wyglądu drzewa czy kamienia. W końcu nie ma dwóch takich samych!

Viseron HSPIp1y
Posiadane żetony:




Ekwipunek

Bura sakiewka - nic ciekawego, ma ją przewieszoną na grzbiecie. Chowa w niej błyskotki, o ile nie jest ich za dużo!

Odbyte przygody

Linki do przeżytych przygód




Dodatkowe informacje

Boi się nietoperzy.
Pomimo słabości na ciepło, kocha ciepłe napoje.
Jest drapieżnikiem i je głównie mięso, ale bardzo lubi jagody oraz grzyby.

Kod stworzony przez Disney

[/color]


Ostatnio zmieniony przez Viseron dnia Pon Sty 14, 2019 2:06 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
https://lesne-licha.forumpolish.com/t118-viseron#292
Licho
Prastare Licho

Licho


Liczba postów : 130
Join date : 11/12/2018

Viseron Empty
PisanieTemat: Re: Viseron   Viseron EmptyNie Sty 13, 2019 11:11 pm

Trzeci smok zawitał na Gościńcu! ;D


Co do części opisowej to wszystko fajnie gra więc nie będę się nad tym rozwodził, a przejdę do spraw mechaniki ^^

Statystyki:


■ Szybkość - 4
■ Siła - 1
■ Wytrzymałość - 3
■ Percepcja - 5
■ Intelekt - 5
W ten sposób postać może mieć żetony wymienione niżej


Żetony:

Magia (Puma) 1 z 3 - jesteś świadomy swojej magii i umiesz używać jednej ścieżki, dodatkowo wyczuwasz silną magię jeśli jest obok ciebie
Żywioły (Koliber) - ten token nie ma poziomów - Twoim żywiołem jest lód.
Lodu (symbol lodu) 1 z 3 - Drogą samouka udało ci się opanować władanie lodem i śniegiem na pewnym poziomie. Może nie imponującym, ale całkiem niezłym. Maksymalnie mocy możesz używać przez 2 tury, potem czekają 3 tury przerwy (można tura na turę, wolno eksperymentować).

Wiedza (sowa) 1 z 3 - Umiesz czytać i (koślawo) pisać, a do tego wiesz co nieco o świecie.

W-F (Niedźwiedź) 1 z 3 - Zwinne i szczupłe smoczysko!
Kocie Ruchy (kot) 1 z 3 - Białe, ciche, stawiające pierwsze, czasem ciche, kroki na drodze ku skradaniu się.
Odporność na ból (słoń) 1 z 3 - Twoją tarczą są łuski, tylko do przyjmowania ciosów musisz jeszcze przywyknąć.
Drapieżnik (aligator) 2 z 3 - Polowanie to dla ciebie przyjemność, spełnienie tkwiących gdzieś głęboko pragnień. Wiesz, jak podejść i zabić ofiarę. I co zrobić z nią później.



Jeśli masz jakieś obiekcje co do moich propozycji (czy np. zamiast którychś z powyższych wolisz pływanie albo latanie) to napisz tutaj, albo na pw lub discordzie. Nie gryzę ^^
Powrót do góry Go down
https://lesne-licha.forumpolish.com
Viseron
Mieszkaniec | Idealny start

Viseron


Imię i Przydomek : Viseron
Rasa : Zwierzołak
Ekwipunek : Bura sakiewka na błyskotki
Liczba postów : 13
Join date : 12/01/2019

Viseron Empty
PisanieTemat: Re: Viseron   Viseron EmptyPon Sty 14, 2019 2:23 pm

Karta zaktualizowana, a co do zmiany cech to nie trzeba, te mi jak najbardziej pasują c:
Powrót do góry Go down
https://lesne-licha.forumpolish.com/t118-viseron#292
Licho
Prastare Licho

Licho


Liczba postów : 130
Join date : 11/12/2018

Viseron Empty
PisanieTemat: Re: Viseron   Viseron EmptyPon Sty 14, 2019 3:09 pm

Viseron OtE0ZSr

I pamiętaj proszę, że to Narratorzy podczas przygód ocenią, ile informacji zapamiętałeś, tak samo jest z odnajdywaniem drogii ^^
Powrót do góry Go down
https://lesne-licha.forumpolish.com
Sponsored content





Viseron Empty
PisanieTemat: Re: Viseron   Viseron Empty

Powrót do góry Go down
 
Viseron
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Dawno Dawno Temu :: Spis gości :: Mieszkańcy-
Skocz do: