Bezimienna Mieszkaniec | Idealny start
Imię i Przydomek : Bezimienna Azza Rasa : Wróżka burzy Ekwipunek : Łuczek, ostry kamyk i torba z interesującymi przedmiotami. Liczba postów : 16 Join date : 05/01/2019
| Temat: Bezimienna Sob Sty 05, 2019 12:10 pm | |
| Bezimienna Tu nie chodzi o cel, tu chodzi o podróż! | | ■ Wiek: Aż 30 lat!
■ Płeć: Kobietka
■ Rasa: Wróżka
■ Rozmiar: Malutka
■ Grupa: Urodziła się na Scenie Lata, ale po wygnaniu została Włóczykijem.
■ Atut: Majsterkowicz.
■ Domena Wróżki: Wielkie burze z milionem piorunów. Dlatego nosi ze sobą porzucony kawałek metalu, przyciągający pioruny.
| WYGLĄD Jak na bardzo grożnego kryminalistę, Bezimienna wygląda zaskakująco niewinnie. Zacznijmy może od tego, że jest mała, nawet jak na standardy mieszkańców lasu. Dwa centrymetry wysokości ma od stópek do głowy, jeśli rozłoży swoje sporych rozmiarów skrzydła, przypominające trochę skrzydła jakiegoś owada, może wydawać się nawet o centymetr większa. Skrzydła ma właśnie nieproporcjonalnie duże, złożone sięgają jej trochę za pięty, zazwyczaj więc ma je rozłożone. Są one przeźroczyste i delikatnie niebieskawe, jak cała wróżka. Oczywiście, mniej niebieskie niż jej skóra, która może się pochwalić bardzo głębokim i chłodnym jak na Lato odcieniem. Niektórzy jej mówili, że wygląda na Zimę, ale ona zawsze to olewała. Tylko trochę mniej niebieskie są jej długie, delikatne włoski, które dzielnie utrzymuje na długości około łopatkowej. Okalają one delikatną twarzyczkę, w której dwie wyróżniające się cechy to duże, granatowe usta i równie duże oczy, które, dla odmiany, są żółto-zielone. Na co dzień jej niebieski wygląd przełamują zielone, pomarańczowe i żółte ubrania z liści, które wyrabia sobie z nudów. CHARAKTER Niewinny wygląd idzie w parze z równie niewinnym charakterem. To co najbardziej charakteryzuje Bezimienną, to ciekawość. Ciekawość świata, innych, wszystkiego. Ten kamień tam? To przecież może być źródło niezwyklej przygody! Nieznana osoba? Przecież może okazać się przyjacielem na całe twoje życie! Nie można jej odmówić też niezwykłej wyobraźni. Potrafi wysnuć takie opowieści, że szczęka opada. I to tylko dlatego, że zobaczyła liść! Ma również niezmierzone pokłady energii, jest w stanie przelecieć całe terytorium jednej z pór roku, po czym wylądować, pobawić się z pszczołą i lecieć dalej, co bywa problematyczne. Nie może się za to chwalić cierpliwością, wszystko, co zajmuje trochę dłużej niż by sobie życzyła potrafi ją tak zirytować, że rzuci to wszystko w diabli i pobiegnie za motylkiem. Z kolei jeśli ją coś zainteresuje (nowa magia, nowy wynalazek, nowa książka na przykład) potrafi spędzić nad tym godziny bez snu. Nie specjalnie zwraca uwagę na własne samopoczucie, co często prowadzi do wycieńczenia lub wygłodzenia własnego organizmu. Zwraca na to uwagę? Nie! Sen jest dla słabych. Strasznie ufna, każdemu spotkanemu nieznajomemu zaufa jak bliskiemu przyjacielowi i łatwo jej zdania, że jest twoją przyjaciółką, nie zmienisz. Uparta jak nie wiadomo w swoim poszukiwaniu nowości. Nie przestanie, dopóki nie skończy jej się życie do poznawania! Więc tak, dosyć dziecinna, zainteresowana światem wróżka. Idealna towarzyszka, nie? Nie. HISTORIA Zanim Bezimienna została Bezimienną, nazywała się Az i żyła na Scenie Lata, jako jedna z wielu wróżek, opiekując się swoim kawałeczkiem metalu, który czasem, podczas burzy, przyzywał pioruny. Tak na prawdę tylko raz coś w niego trafiło, ale Az lubiła wyolbrzymiać fakty. Jak to typowo wśród Lata bywa, była nadaktywna i niezmiernie ciekawska, chłonąc wszystko co mogła. Najpierw nauczyła się czytać przez podglądanie innych (i może maltretowanie nauczycieli, by ją czegoś nauczyli), potem gdy tylko posiadła podstawy, od razu zaczęła eksperymentować. Ze wszystkim. Jak mogła, to próbowała. Wciskała nos w każde najmniejsze źdźbło trawy, poznawała każdego, kto przeciął jej drogę. Hulała z wiatrem, goniła myszy, łapała pszczoły, zasadniczo uprzykrzała życie wszystkim. Lato jest jednak pełne takich istot, więc na początku jej to wybaczyli. Potem przesadziła. To był gorący, spokojny dzień. Az miała stanowczo za dużo energii i biegała po polach, kiedy zauważyła lisa śpiącego w swojej jamie. Bez dłuższego namysłu doskoczyła do niego i zaczęła "badać" nową istotkę. W co wliczało się: ciągnięcie za futro, machanie łapkami, skakanie po brzuchu i wreszcie otwieranie i zamykanie oczu. Lis w końcu nie wytrzymał i się obudził. Az to nie zniechęciło, dalej chciała się z nim bawić, ale lis nie podzielał jej entuzjazmu. Zamiast tego rzucił się na wróżkę, a ta ze śmiechem zaczęła uciekać. Ze śmiechem! Lis pobiegł za nią, maltretując domki innych stworzeń, zabijając też pewnego krasnoludka. Gdy kryzys został zażegnany na Az został wydany wyrok. Wygnanie. Jej przyjaciele na odchodne powiedzieli jej, że nie zasługuje na własne imię. Przyjęła to skinieniem głowy i od tego czasu nazywa się Bezimienną. Podróżuje po gościńcu, żyjąc z drobnych kradzieży, polowań czy handlu wymiennego, chłonąc świat i jego wiedzę. Jej wewnętrznym celem jest wymyślić coś, czego nikt inny wcześniej nie wymyślił. Ma na to bardzo, bardzo dużo czasu. Łódka jest najbezpieczniejsza na brzegu, ale nie po to ją stworzyli, by się marnowała. Mechanika Statystyki ■ Szybkość 5 ■ Siła 1 ■ Wytrzymałość 1 ■ Percepcja 4 ■ Intelekt 5 | | Słabości ■ Nadmierna ciekawość. Wsadzi swój nos wszędzie, gdzie tylko może, czy to w czyjś dom, czy w gniazdo os. O, a ten owad nie jest przypadkiem trujący? Sprawdźmy to! ■ Nadmierna pobudliwość. Nie może dłużej usiedzieć w jednym miejscu, dłuższe posiedzenia czy przerwy nużą ją i najchętniej ruszyłaby od razu, o tak, bez odpoczynku! Zazwyczaj ją to nieźle wykańcza, ale nie zwraca uwagi. ■ Gadulstwo. Wyrzuci z siebie potok niezrozumiałych słów, a następnie się obrazi, gdy ich nie zrozumiesz. Nie lubi się też powtarzać, więc nie, nie zwolni i nie powtórzy tej krytycznej w tym momencie informacji. Zacznie nawet gadać, kiedy ma siedzieć cicho. Możesz jej przyłożyć nóż do szyi i powiedzieć, żeby siedziała cicho, a ta zacznie na głos kontemplować nóż. |
Opis Magii ■ Forma Magii - Macha palcami i pioruny strzelają, gesty. ■ Ścieżka Burzy - Nazywana tak przez ciemne burzowe chmury, które najczęściej pojawiają się wokół adeptów tej ścieżki gdy nią kroczą. Jest to jednak tylko zapowiedź tego, co ma nadejść - piorunów! Te potężne wyładowania elektryczne stają się im posłuszne i rażą wrogów przecinając powietrze błyskawicą. Trudno jest utrzymać tę magię w konkretnej formie, najczęściej nadaje się jej tylko kierunek, a potem moc płynie sama. Wezwanie pioruna z prawdziwej burzy to sztuka, która nie udała się jeszcze nikomu. Ma zamiar być pierwszą! ■ Druga ścieżka Nie opanowała, dotychczas! ■ Trzecia ścieżka Nie opanowała, na razie! |
|
Wiedza i umiejętności Niemagiczne ■ Doskonale wie jak sprowokować każde zwierzę do ataku. Dowiedziała się przez liczne testy, próby, porażki i sukcesy. W których czaaaaaasem jej się obrywało, ale my nie o tym! ■ ■ |
- Posiadane żetony:
1 z 3 - Jest świadoma swojej magii i umie używać jednej ścieżki, plus wyczuwa silną magię jeśli jest obok ciebie. ten token nie ma poziomów - Spośród wszystkich żywiołów, jej pisana była burza! 0 z 3 - Niby ma magię, ale jej nie ma. No chyba, że liczymy te burze które przychodzą za sprawką jej ukochanego metalu. 1 z 3 - Wszędzie musi cię być pełno, więc nic dziwnego, że masz formę! 1 z 3 - Lubi i umie latać. Może daleko jej do perfekcji, ale radzi sobie lepiej, niż przeciętna wróżka! Umie czytać i pisać, a świat dopiero poznaje! 1 z 3 Może nie przez książki, ale obserwowanie i wtykanie palców poznaje świat. 1 z 3 Czasem coś wyjdzie, częściej kończy się na ambitnych planach i wynalazkach działających odwrotnie z przeznaczeniem. Albo nie działających wcale. Ale to wcale nie zniechęca!
Ekwipunek ■ Łuczek zrobiony z malutkiej gałązki i źdźbła trawy. Działa? Działa. Więcej nie trzeba. ■ Ostry kamyk, którego używa do dźgania, cięcia, odcinania i tak dalej. ■ Torba z dużego liścia, ubrania zrobione z tego samego. W tej torbie trzyma wszystko, co uzna za interesujące. Czyli kamienie, rośliny, kawałki futra, cokolwiek szczerze. |
|
Odbyte przygody ■ Linki do przeżytych przygód ■■ |
Dodatkowe informacje - Jeśli ktoś ma problem z jej bezimiennością, przedstawia się Azza. Nie uważa, żeby mogła się nazywać Az, ale Azza jest wystarczająco blisko. Kod stworzony przez Disney
Ostatnio zmieniony przez Bezimienna dnia Sob Sty 05, 2019 10:44 pm, w całości zmieniany 3 razy | |
|