Dæja Prekursor | Idealny start
Imię i Przydomek : Dæja Zimowy Smutek Rasa : Wróżka Liczba postów : 6 Join date : 02/01/2019
| Temat: Dæja Sro Sty 02, 2019 2:02 pm | |
| Dæja Zimowy Smutek Zamieć śnieżna, biała niczym kości... | | ■ Wiek: 180 lat
■ Płeć: Kobieta
■ Rasa: Wróżka Lodu
■ Rozmiar: Średni
■ Grupa: Zamek Zimy
■ Atut: Łowca
■ Domena Wróżki: Zamieć śnieżna
| WYGLĄD Jej obecność w zmrożonym, pokrytym śniegiem lesie mogłaby pozostać niezauważona. Gdy wzbiłaby się do lotu, można by ją wziąć za trochę większy płatek śniegu, a jeśliby przysiadła na jakiejś gałęzi, nie wiele różniłaby się od sopla lodu. Dæja, choć przeciętnego wzrostu i wagi jak na wróżkę (czy nawet mieszkańca Gościńca), idealnie wpasowuje się w kolorystykę Zamku Zimy. Jej barwami są biel i lodowy błękit, a ona sama wydaje się być stworzona ze śniegu i lodu. Wrażenie to pogłębia się, gdy ktoś zbliży się do Dæji - temperatura w jej pobliżu wydaje się spadać, a na przedmiotach i istotach osiada się cienka warstewka lodu. CHARAKTER Ci, którzy poznają Dæję bliżej szybko zorientują się, że jej chłodna powierzchowność nie wiele ma wspólnego z charakterem. Wróżka jest wielką miłośniczką zwierząt i roślin. Jej pasją jest obserwowanie zachowań i zwyczajów miejscowej fauny. Dæja szanuje każde życie i, chociaż jest zadziwiająco dobrym łowcą, nigdy nie poluje dla zabawy czy przyjemności. Jest osobą łagodną i spokojną. Na swoje własne nieszczęście, jest też typem samotnika. Choć lubi towarzystwo innych, trzyma się a dystans z dwóch powodów - po pierwsze, łatwiej się tropi samemu, a po drugie... lodowa aura, która otacza Dæję bywa szkodliwa dla innych istot. Nie chcąc ich krzywdzić, wróżka sama zachowuje więc dystans od innych mieszkańców Gościńca i rzadko opuszcza tereny należące do Zimy. HISTORIA Odkąd tylko sięga pamięcią, Dæja zawsze była sama. Jeśli miała jakiś rodziców, to albo zginęli, albo porzucili ją zaraz po urodzeniu. Dlatego ona sama woli wersję, usłyszaną od starej krasnoludki, która zajmowała się nią w dzieciństwie. Według tej historii, jednej zimowej nocy rozpętała się straszliwa zamieć. Targnięty podmuchem wiatru, od gałęzi wysokiego drzewa oderwał się sopel lodu, który spadł na ziemię, ale nie roztrzaskał się, bo przecież wylądował w zaspie. A po chwili, ze śnieżnego kopca wyczołgała się malutka wróżka, strząsająca ze skrzydeł resztki lodu.
Dæja nie wie, na ile ta historia była prawdziwa, nigdy jej jednak nie kwestionowała. Była nawet skłonna w nią uwierzyć, gdy patrzyła na swoje naturalne zdolności do magii lodu, na swój typowo zimowy wygląd, czy w końcu na tą dziwną lodową aurę, która ją otaczała. Zresztą, podczas każdej zamieci młoda wróżka czuła się świetnie, miała wrażenie, że jej magia jest wtedy silniejsza, i zadziwiająco swobodnie udawało się jej latać w porywistym wietrze - nie targał nią, tylko zdawał się unosić, pomagać w locie.
Jej opiekunka zmarła, gdy Dæja była jeszcze dzieckiem i wróżka szybko zrozumiała, że sama musi o siebie zadbać. Trudny klimat Zamku Zimy jej nie przeszkadzał, a i do samotności w końcu się przyzwyczaiła. Bywały dnie, gdy z ogromnym smutkiem obserwowała zwierzęta, do których chciała się zbliżyć, ale wiedziała, że nie może. Z czasem nauczyła się jednak cieszyć ich obecnością z daleka, a nawet pomagać im na swój własny sposób. Gdy kilka lat z rzędu pomagała wiewiórkom odnaleźć zakopane pod śniegiem orzechy i żołędzie, rude kity przekonały się do niej. Pomagała myszom, nornicom i innym gryzoniom zabezpieczać ich norki, znosząc gałęzie i liście, tworząc zasłony wspomagane lodem wykreowanym jej magią. A gdy trafiała na młode zwierzę, którego rodzice zginęli, uczyła je rozróżniać trujące rośliny od jadalnych, przemieszczania się po lesie i różnych przydatnych do przetrwania sztuczek.
Tak mijały lata, w czasie których Dæja uczyła się coraz więcej o lesie i jego mieszkańcach i stała się swoistego rodzaju dobrym duchem, opiekunem. Jednak mimo tego długiego życia, nigdy nie spotkała nikogo, kto stałby się jej przyjacielem, towarzyszem, kto zostałby z nią na dłużej. Wśród swoich podopiecznych zyskała przydomek 'Zimowy Smutek' - dwa słowa najbardziej ją opisujące. ... Hm, dobra, to było ponure Mechanika Statystyki ■ Szybkość - 5 ■ Siła - 1 ■ Wytrzymałość - 3 ■ Percepcja - 5 ■ Intelekt - 3 | | Słabości ■ Małomówna - Dæja rzadko kiedy się odzywa. Żyjąc samotnie, miedzy zwierzętami, częściej porozumiewa się niewerbalnie, mową ciała. ■ Nieokrzesana - Nie zna zasad, zwyczajów, etykiety, dobrego wychowania... Jeśli już się odezwie, to pewnie palnie coś totalnie głupiego albo wręcz chamskiego. I, oczywiście, będzie całkiem nieświadoma tego, co zrobiła. ■ Łatwowierna - Dla niej świat jest prosty. Krąg życia, dzień, noc, pory roku następujące po sobie. Choć w świecie natury występują podstępy, są to podstępy inne niż te, które stosują istoty o wyższej inteligencji - a takich podstępów Dæja nie zna i nie rozumie. |
Opis Magii ■ Forma Magii Zaklęcia ■ Ścieżka pierwsza Magia Lodu - jest to dla Dæji coś tak naturalnego, jak jedna z jej kończyn. Używa jej dość instynktownie, posługując się słowami. Najczęściej stosuje swoją magią, aby lodem wzmocnić ściany schronień zwierząt, budować nowe schronienia, albo rozbijając już nagromadzony lód, aby pomóc faunie dostać się do jedzenia albo wody. ■ Druga ścieżka xxx ■ Trzecia ścieżka xxx |
|
Wiedza i umiejętności Niemagiczne ■ Orientacja w terenie ■ ■ |
- Posiadane żetony:
Magia (Puma) 1 z 3 - jesteś świadoma swojej magii i umiesz używać jednej ścieżki, plus wyczuwasz silną magię jeśli jest obok ciebie "Żywioły" (Koliber) - ten token nie ma poziomów - Nie umiesz używać żadnego żywiołu, za to Lód... Cóż, o nim zaraz. "Lodu" (symbol lodu) 0 z 3 - Dziwnym trafem nie opanowałaś tego żywiołu, ale to on opanował ciebie. Z twojego ciała wydobywa się aura chłodu. Taka z ciebie chodząca kostka lodu. Aura ta jest szkodliwa dla wszystkich żywych istot nie związanych z magią Lodu - po dłuższym kontakcie mogą mieć poważne odmrożenia! "W-F" (Niedźwiedź) 2 z 3 - sporo się w życiu ruszałaś, wysiłek fizyczny jest sporą częścią ciebie. Nie tylko nie masz oponki, ale ogólnie jesteś wysportowana. "Kocie Ruchy" (kot) 2 z 3 - Może to dlatego, że jesteś białym punktem na białym tle? Albo po prostu umiesz się skradać! "Przetrwanie" (wilk) 1 z 3 - Sporo młodych zwierząt dzięki tobie zjadło te dobre, a nie trujące korzonki i zioła. Tak trzymać! "Drapieżnik" (aligator) 1 z 3 - Zastawienie sideł czy wytropienie zwierzyny to dla ciebie prawie codzienność. Czasem tylko wrócisz z pustymi rękami, ale jak coś złapiesz, to dasz radę to oprawić. "Dystans" (gil) 1 z 3 - Zdarza ci się skorzystać z łuku, potrafisz trafić w cel o ile nie jest zbyt ruchliwy i pogoda nie przeszkadza.
Ekwipunek ■ Łuk i kołczan strzał, mały nóż ■ Ubiór ze skórek i futerek ■ Worek, lina, drobne wnyki. |
|
Odbyte przygody ■ Linki do przeżytych przygód ■■ |
Dodatkowe informacje xxx Kod stworzony przez Disney
Ostatnio zmieniony przez Dæja dnia Czw Sty 03, 2019 10:34 am, w całości zmieniany 3 razy | |
|
Dæja Prekursor | Idealny start
Imię i Przydomek : Dæja Zimowy Smutek Rasa : Wróżka Liczba postów : 6 Join date : 02/01/2019
| Temat: Re: Dæja Sro Sty 02, 2019 3:15 pm | |
| Karta gotowa... tak myślę. | |
|
Licho Prastare Licho
Liczba postów : 130 Join date : 11/12/2018
| Temat: Re: Dæja Czw Sty 03, 2019 10:34 am | |
| | |
|